Kommentaren du söker har flyttats till en ny diskussion, eller är borttagen.

Jag vill göra en felanmälan. Hur gör jag?

Här kan du skicka ett meddelande till oss om du har fel i din lägenhet eller fastighet. Vid akuta ärenden, ring 0771 – 860 860.
Riksbyggen Kundtjänst Kundkommunikatör Rapportera olämpligt innehåll

Kommentarer

  • Hej!
    Jag bor på Skogsfruvägen 15F i Umeå och har fel på min fläkt. Den fungerar inte trots att lampan lyser som den ska. Hur och när kan jag få det åtgärdat?

    Mvh Jamilla
    Jamilla Bruhn
  • Hej Jamilla!

    Tryck på länken här: Jag vill göra en felanmälan. Hur gör jag? scrolla ner till den röda knappen "felanmälan" för att skapa en felanmälan.

    Lycka till!


    Sanna Kundkommunikatör
  • Jag har ett trasigt vred till glaspartiet på den inglasade balkongen.
    Kan jag få hjälp med detta?
    Kung Magnus väg 28 Österport
    Anders
    Anders Nilsson
  • Hej Anders!

    För att vi ska kunna hjälpa dig med ditt trasiga vred behöver vi lite mer information ifrån dig.

    Vänligen kontakta oss via telefon dygnet runt på telefonnummer 0771 860 860 eller mejla ditt ärende till fastighetsservice@riksbyggen.se med fullständiga adressuppgifter samt kontaktuppgifter så vi kan återkoppla till dig för eventuellt tidsbokning.
    Alexander Kundkommunikatör
  • Hej!  Jag är alldeles ny in flyttat på kronan Armevägen 23 Luleå har inte mycket information om föreningen att vilka stora eller små åtgärder gör föreningen när man bor i bostadsrätt. Nu undrar jag om vilka nummer ska jag ringa för att internet är ej aktiv eller när man har andra frågor. Blir Tacksamt om ni skickar mer information om föreningen. Hälsningar Zahra Khodadadi
    Zahra Khodadadi
  • Hej Zahra!

    Om du inte kommer in i din kundwebb kan du alltid kolla i ditt trapphus eller bopärm angående kontaktuppgifter till din styrelse. Saknas det även där, vänligen ring in till oss på 0771-860 860 dygnet runt eller ställ din fråga i formuläret här.
    Sanna Kundkommunikatör
  • Hej jag har toallet stopavlop stop kostar de nånting
    Sladjana
  • Hej Sladjana!

    För att göra en felanmälan ber jag dig fylla i formuläret här eller ringa oss på 0771-860 860 dygnet runt.
    Sanna Kundkommunikatör
  • Hej!
    Om jag gör en felanmälan, och ni tar på er att åtgärda felet - då ska väl inte jag själv stå för fakturan?
    Catharina
  • Hej Catharina!

    Om Riksbyggen utför ett arbete på något du har felanmält så kostar det pengar. Om det är du som bostadsrättshavare eller hyresgäst som står för kostnaden beror helt och hållet på vad vad som ingår i avtalet där du bor och vad det är för något som du felanmäler.
    Alexander Kundkommunikatör

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.