Till senaste kommentaren
Kommentaren du söker har flyttats till en ny diskussion, eller är borttagen.

Jag kommer inte in på kundwebben - hur gör jag?

Hejsan!
Jag har tidigare varit hyresgäst hos er och idag när jag skulle logga in på kundwebben för att typ uppdatera mitt medlemskap och se min kötid, så kommer jag inte åt köportalen. Det enda som jag ser är er logga och det hjälper inte att uppdatera sidan.
Zenita Persson Rapportera olämpligt innehåll

Kommentarer

  • Hej Zenita!

    För att vi ska kunna hjälpa dig på bästa sätt behöver jag mer information. Bor du inte hos oss kan du inte använda dig av kundwebben utan söker du en hyresrätt hos Riksbyggen använder du istället hyreslägenheter.

    Prova och välj "logga in" och hyreslägenheter. Logga in med din e-postadress samt lösenord. Har du glömt ditt lösenord, välj istället "glömt lösenord" och följ instruktionen i mejlet.

    Om du fortfarande får upp en vit sida med vår logga på kan du prova att byta webbläsare eller rensa cookies. Kommer du fortfarande inte in kan du skicka ett e-postmeddelande till info@riksbyggen.se eller ring oss på 0771-860 860 dygnet runt så kan vi hjälpa dig att svara på dina frågor.

    Sanna Kundkommunikatör
  • Det går inte att logga in på kundwebben idag! Varför??
    Peter Lidehäll
  • Hej Peter!

    Tidigare i veckan så hade vi ett tillfälligt tekniskt fel som påverkade åtkomsten av kundwebben. Felet ska nu vara åtgärdat.
    Johanna Kundkommunikatör
  • Det är 18. September och jag kan inte logga in heller!!!

    Nebojsa Damjanovic
  • Hej Nebojsa!

    Jag får be dig prova igen, felet ska nu vara åtgärdat.
    Sanna Kundkommunikatör

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.