Till senaste kommentaren

Hur fungerar länkarna till Köportalen?

Hej.  Jag har anmält intresse för förrådsutrymmen i mitt hus, via köportalen på Mitt Riksbyggen. Men jag vet inte vilken lokal det är så jag kan inte gå och titta på den. Hur får jag tillgång?

En lokal fick jag erbjudande om att hyra. Mailet hamnade dock i min skräppost så det förföll innan jag idag så att jag fått det. 🙁 Men i vart fall, det står att man ska gå in på länken i mailet och svara - men länken fungerar inte. Och det går inte att svara på mailet. Det måste gå att göra på ett bättre sätt....
MAJA ELINE TERESE AGNEMO Rapportera olämpligt innehåll

Kommentarer

• Hej Maja Eline Terese!

Om man behöver hjälp med att bli visad vart i området lokalen är placerad så kan man vända sig till styrelsen om du bor i en bostadsrättsförening. De ska ha koll på vart de olika förråden/lokalerna finns, vissa föreningar har även en karta över vart objekten är.

Om länken i mejlet inte fungerar kan det vara att sista svarstiden passerat, då fungerar inte länken per automatik.

Om en länk i framtiden inte skulle fungera och svarsdatum ej passerat, logga istället in via nätet på Mitt Riksbyggen och gå därefter in på Köportalen (bilplatser och förråd i menyn) för att få fram erbjudandet och kunna svara.

Ett tips är att flytta mejlet från skräpposten till din inkorg, så bör framtida mejl inte hamna i skräpposten.
    Johanna Kundkommunikatör

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.